Godkväll

Jag har ju sagt att jag ska bli bättre på att blogga så det är väl bara till att börja skriva. Kvällen spenderades åt att försöka få tag i nån som ville hänga med ner till Helsingborg på festival, men självklart va det ingen som pallade.. Därför trodde jag då att jag skulle sitta här hemma helt själv hela kvällen och ruttna, men så snackade jag med Felix och jag körde ner där och vi gjorde värsta romantiska maten, pasta och bacon, haha. Men gott va det! Sen kollade vi även sommarkrysset. Och det bästa med att hänga lite sådär med den grabben är att man inte behöver va sådär översocial och pratglad hela tiden, utan man kan bara ligga och glo några timmar sen köra hem och va skitnöjd med kvällen som blev asbra trotts allt, haha.
För typ två veckor sen va jag, mamma och Matilda på en liten roadtrip ner till Råå där vi campade med husbilen, tog båten över till Helsingör och sen körde vi till farmor och farfar, som då hade en vecka gamla valpar. Tänkte därför kanske lägga upp lite bilder på dom, som är huuuur söta som helst, försökte smuggla med en hem, men det gick tydligen inte för sig, hrm.. Hahah.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: