Spiderman


Min finaste vän.
Bion igår va över förväntan. Vi kollade på Spiderman och jag trodde att den skulle suga ganska hårt eller att jag skulle somna, men inte en minsta sekund blundade jag och med Matilda på ena sidan så kunde man inget annat än att skratta igenom sig mer eller mindra hela filmen. Tackar alla fina människor som va med. Skulle egentligen bli jobb idag med vaknade med migrän och stannade hemma, får jobba några extra timmar en annan vecka. Och det har nog aldrig tagit mig mer än 30 minuter hem från laholm, men igår när moppejävlen inte ville va med och dog hela tiden, kunde köra 900m sen dog den, och fick stå typ 5 minuter innan den startade och man kunde köra vidare, 900m.. Så mamma kom och mötte oss vid halv 1 inatt, i Uddared, och Matilda åkte med henne, så kickade vi igång möget och sen kom vi äntligen hem. Va hemma vid ett, tog alltså en och en halv timme hem, från Laholm, som brukar ta MAX 25minuter..
Det va väl det som hänt sista tiden, så nu ska jag och Matilda gå ner och äta frukost och sen ska vi nog åka med mamma en runda in till stan, sen ikväll får vi se vad som händer, vill umgås med massa folk, som alltid, så blir väl nåt sånt, hehe.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: