Det är inte bara en veckas semester

Efter många om och men har vi nu bokat en resa, en lägenhet och ordnat praktikplats! Nästa tisdag den 27/8 åker jag och Venett ner till Bulgarien och praktiserar på ett hotell i fyra veckor. Lägenheten vi ska bo i ligger några kilometer bort med det tar bara 10minuter med bussen.
Tänkte skapa en ny kategori som heter något liknande: Praktik 2013 eller något sånt. Så man kan samla allt från resan på ett ställe!
 
Imorgon är det första skoldagen efter några månaders sommarlov. Det lät jobbigt innan, men när jag nu vet att jag bara går en vecka innan jag och Venett åker på praktik så är det ganska lugnt ändå ;)
Ska kolla några avsnitt av Andra Avenyn innan jag slår igen mina två blå.
 
När jag ändå håller på så ska jag passa på att erkänna att jag faktiskt saknat att blogga ändå, så denna gången lär ni inte bli av med mig!
Postat av: Josefina

Jag ska börja gymnasiet nu till hösten och jag tänkte gå hotell och turism på Sture så då undrade jag bara vilken inriktning du går, vad du vill bli efter gymnasiet och om du betalde resan och allt själv :) hjälpte skolan dig något med att hitta praktikplats? :)

2014-01-19, 15:50:05 -
Postat av: Anonym

Jag ska börja gymnasiet nu till hösten och jag tänkte gå hotell och turism på Sture så då undrade jag bara vilken inriktning du går, vad du vill bli efter gymnasiet och om du betalde resan och allt själv :) hjälpte skolan dig något med att hitta praktikplats? :)

2014-01-19, 15:50:45 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: