Det är mycket nu

Godkväll!
Resväska, solkräm och mindre smågrejer är inköpta, recept förnyade för att räcka under perioden vi ska vara borta. Allt är så gott som fixat, det är bara tågbiljett från Laholm ner till Köpenhamn vi ska införskaffa os nu när vi får lönen.
Det känns som att allt är klappat och klart, men så är det ju det där med att packa. Folk säger ju alltid att det är så kul att packa och att packa upp är något av det värsta, och det håller jag med om. Men att faktiskt ta tag i det hela och börja packa är inte riktigt min starka sida.. Brukar ofta börja packa på natten innan vi ska resa någonstans men när jag nu ska vara borta lite mer än en månad så är det kanske dags att börja iaf på morgonen dagen innan, haha. Nä, skämt och sido så får man väl ta och lugna ner sin mamma lite med att börja packa på lördag kväll. I alla fall vika kläder och sortera vad jag ska ha med mig!
Imorgon går jag till tvåtiden och då ska jag in en runda till stan med mamma för att växla lite fickpengar jag ska ha med mig och sen lämnar hon mig i Veinge där jag ska va med Amanda och som jag sedan sover hos.
Men nu ska jag göra klart min lilla uppgift vi fick i skolan idag som ska va fixad till imorgon, så då är det bäst att lyda order! Godnatt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: