Resan till Bulgarien

Resan till Bulgarien gick hur bra som helst! Först tåget till Köpenhamn, en liten visit på Victoria's Secret och sen flyget till Bulgarien där vi blev upphämtade av Venetts morfar som körde oss till vår lägenhet. Första kvällen när vi kom till Bulgarien så hade vi varken el eller varmvatten så vi duschade kallt och hade tända ljus som upplysningsmetod. Fungerade ganska bra, ett tag iaf! 
 
Tänkte lägga upp bilderna i olika inlägg så det inte blir ett stort inlägg med all bilder utan dela upp det lite, så nästa inlägg blir på lägenheten!
Postat av: Josefina

Jag ska börja gymnasiet nu till hösten och hade tänkt gå hotell och turism på Sture så undrade bara vilken inriktning du går, vad du vill bli efter gymnasiet och om du betalde allt själv :) hjälpte skolan dig med att hitta praktikplats? :)

2014-01-19, 15:54:50 -
Postat av: Anonym

Jag ska börja gymnasiet nu till hösten och då hade jag tänkt gå hotell och turism på Sture så jag undrar bara vilken inriktning du går/ska gå,vad du vill bli efter gymnasiet och om du betalde allt själv :) hjälpte skolan dig något med att hitta en praktikplats? :)

2014-01-19, 16:57:41 -
Postat av: Anonym

Jag ska börja gymnasiet nu till hösten och då hade jag tänkt gå hotell och turism på Sture så jag undrar bara vilken inriktning du går/ska gå,vad du vill bli efter gymnasiet och om du betalde allt själv :) hjälpte skolan dig något med att hitta en praktikplats? :)

2014-01-19, 16:58:17 -
Postat av: Anonym

Jag ska börja gymnasiet nu till hösten och då hade jag tänkt gå hotell och turism på Sture så jag undrar bara vilken inriktning du går/ska gå,vad du vill bli efter gymnasiet och om du betalde allt själv :) hjälpte skolan dig något med att hitta en praktikplats? :)

2014-01-19, 17:01:09 -
Postat av: Anonym

Jag ska börja gymnasiet nu till hösten och då hade jag tänkt gå hotell och turism på Sture så jag undrar bara vilken inriktning du går/ska gå,vad du vill bli efter gymnasiet och om du betalde allt själv :) hjälpte skolan dig något med att hitta en praktikplats? :)

2014-01-19, 17:02:00 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: