Julafton i all ära



























Sedär ja, bilder och film från julafton, bilder på vad jag fick och sen ser ni ju även dom ultimata sugrörsglajjorna, fick även den blåa pippitröjan jag har på sista bilden. Även Bananens julklapp är där på bild, jag med en cola i handen. Klockrent! Du är bra du vännen ;)
Sören vad tiden går fort när man har kul. Filmen ovan är typ 11 minuter, men värd att kolla på om man vill ha sig ett gott skratt, tro mig!
Skulle ju lägga upp filmen igår, men det tog förlång tid, och jag behöver ju lite sömn så det va vad jag fick, vaknade för vid två sen och har redan ätit frukost, jag börjar lära mig!
Skulle även till farmor och den släkten där nere i Helsingborg idag, men det skippade vi för denna gången och hoppas på att man får sin julklapp ändå, den är faktiskt väldigt välbehövd..
Har även varit på konsum, imorgon är det lite julafton hos sean och lite paketbyte så har införskaffat mig en liten julklapp. Sean har redan fått en julklapp, men nu ska hon få ytteligare en till, den absolut bästa! Haha, vänta du bara sean-ingvar ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: