El Clásico, första matchen för säsongen!

Shololo, sitter mitt ute i skogen hos min underbara skogsmulle, även känd som Bananen. Barcelona - Real Madrid på teve och cola i handen, kan man begära mer? Jo, Real gör mål efter 21 sekunder, men bara för att Barcelona är så snygga, coola, tuffa och allmänt bäst så kvitterar dom och gör ett så ortoligt awesome mål. Nu när det är halvlek så står det ju 1-1 och dom har en intervju med Pelé, bästa fotbollsspelaren genom tiderna, helt klart! Men nu jobbar Messi för att knipa den platsen, vilket han självklart kommer att lyckas med innom kort tid!
Nu börjar matchen snart igen, vi hörs imorgon då jag eventuellt ska ner till Helsingborg där min farmor och farfar bor och hälsa på och även hämta ett bord med stolar efter min far.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: