En dag i Halmstad


Chinosshorts - 50:- (199:-) H&M
Svarta jeans - 199:- H&M
Stickad tröja - 100:- (249:-) H&M
Röd/orange shorta - 100:- (149:-) H&M
Jeansshorta - 100:- (199:-) H&M
Lösnaglar - 90:- H&M
Foundation - 82:- (165:-) Kicks

Hemma efter en dag i Halmstad, först röntga munnen och sen tandläkaren, sen åkte vi inom Eurostop och jag fick med mig lite fint hem från både H&M och Kicks, nöjd tjej! Fick allt av mamma i födelsedagspresent så jag sparade dom pengarna ;) Och sen liksom, snacka om att man älskar rean, det jag skrivit med tjock stil är reapriset, det andra är ordinarie, helt underbart!
Nu ska jag ta och käka lite mat, sen ska jag hitta på något med en rastlös Ebba som inte ville sitta hemma mer, så vi ska väl ut och gå en runda eller nåt liknande. Ha det bra, så hörs vi senare!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: