Födelsedagsbarnet behöver skönhetssömn


Åkte till mc-center 9 imorse och spenderade några timmar där och blev godkänd och allt är kalas, kom hem vid halv två eller nåt och gick till konsum med mamma, sen sov jag några timmar tills det va mat. Kollade lite på teve och nu har jag precis fixat mina naglar, kanske inte perfekt, men alltid nåt så jag inte biter av hela fingrarna.. 00.00 var klockan när Matilda skriver grattis på facebook, jag fattade inte ett piss av varför hon skrev grattis och sen fick man 15 ''Grattis ! :D <3'' sms av henne och sen ringer hon och sjunger, då kopplar det ju, haha..
Imorgon kommer väl i stort sett hela släkten, även Matilda är här vid 1 imorgon för att hålla mig sällskap hela dagen. Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: