Katapult - Teknikarbete 2011

Ja, det är precis vad jag ägnar mina sista timmar på detta dygnet åt. Skriver en beskrivning och jämförelse till katapulten vi byggde idag i skolan, med hjälp av 50 glasspinnar, 4 tändvedspinnar och 4 gummiband, även 2 valria föremål och limpistol, självklart blev min, Hanna och Carolnes assnygg, självklart ska vi kunna skjuta iväg Sten(en pingisboll som vår nolärare Cecilia ritade svart och skrev sten på, haha.) Imorgon är det tävling, då vi ska slunga iväg Sten så långt vi kan, även pris för snyggast design och intressantaste tekniska konstruktion delas ut, spännande..
Kan även berätta att min faster, Åsa, som ju va med i kär och galen vann och fick gifta sig, gullig.
Hejdå.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: