Lat, snål eller har man bara inte hittat den perfekta?




Fick den absolut bästa förtidiga/försena julklappen av min underbara Bananen, hon är ju bara för bra! Och eftersom det faktiskt är den 3 december idag, så fick jag njuta av 3 chokladbitar, fint ska det va! Har liksom inte köpt en egen, eftersom julen inte är min personliga högtid så har ag inte hittat nån utan tomtar, snö, troll och annat krimskrams, så därför har jag inte införskaffat mig någon tidigare.
Spelade bendt bil-cup i Kombi hallen i Halmstad idag, en vunnen, tre förluster, men vafan det va iaf så vi fick spela lite hela laget nu innan en del ska sluta. Sov i bilen hela vägen hem och sen gick jag upp och la mig platt fall i sängen och sov i fyra timmar tills mamma sa att jag skulle äta. Nu är klockan lite över tio och jag ska snart ta av mig mjukisbyxorna, dra på mig ett par jeans och dra mig ner mot majaspappaslägenhet (långt ord det där, men aja, haha) där Maja, Simone, Elin och eventuellt Alfred beinner sig.
Hörs och sånt, haaaij!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: