Noprov och sånt

Tjenixen, har precis skrivit noprov, vet inte riktigt om det gick så bra som det borde, men hoppas kan man ju alltid! Och nu sitter jag och försöker fixa en noinlämning om försurning. Åkte hem från skolan igår eftersin min underbara migrän var och hälsade på och slog mig ett spratt! På kvällen var det pizzamys med fotbollslaget, ååh vad jag kommer sakna er, men vill ändå inte fortsätta om jag inte får den kicken jag fick innan och då känns det inte lönt! Har ganska mycket lektioner idag, men får trösta mig med att vi ska baka kanelbullar på hemkunskapen, haha. Ikväll blir det plugg för fulla muggar, "Tips: Vänta INTE till kvällen innan med att börja med ditt arbete...!" skrev cecilia, vår nolärare, på pappret vi har som hjälp till arbetet, så liksom jag tar och börjar idag, det ska lämnas in på fredag, så börjar jag med det kvällen innan kvällen, låter bra va?! Lysande plan sickan!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: