Onsdag

Haha, när vi åkte hem från skolan innan så kom där en polisbil och körde mot knäred. Kollade på nyheterna innan så sa dom stt polisen hade sett en misstänkt bil som körde mot knäred, polisen körde då efter och den misstänkte tvärvände mitt på vägen och polisen hann inte reagera. Hahaha! Sitter nu hos morfar som hsr opererats och har mått bättre i sina dar, när jag kommer hem skulle jag behöva rita lite på bilden, en serie, som ska va inne på fredag, även engelska och no måste jag göra till fredag, wihoo! Men hrm, tar nog och duschar och går nog och sover sen. Min mage är så uppsväld just nu, bakade ju bullar innan på hemkunskapen och eftersom vi inte har så mycket tid så det får jäsa så jäser nu bullarna i min mage, haha fy!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: