Träna eller inte, det är frågan?!




''Jag måste raka mig..''


Åååh vad jag gillar söndagar! Finns inget underbarare, skulle vara ledighet, men nästan inte.. Lucia-träning och elevensval musiken med Felix slår allt, du är bara så jävla bra! Haha!
Har varit uppe hos mormor och morfar och lärt mig knyta slips, har blivit en riktig man! Och lånade även en shorta och slips till imorgon, crazy day, jag och Ida kommer lätt vara snyggast, wiiie! Haha.
Nu måste jag ksynda iväg till träningen, vill jättegärna vara med, men får nog stå över och vila foten till lördag!
Postat av: therese

Hej, har veckans blogg på min blogg och det skulle vara roligt om du ville vara med :)



kram /therese

2011-12-01, 21:20:52 - URL: http://ttessanliindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: