Det börjar ju bra

image description
image description
image description
Fina bilder från igår.
Jag vet inte riktigt varför jag inte bloggade igår. Men jag spelade iaf träningsmatch mot småkillarna, åt kalkon hos mormor och sen gick jag hem och skulle vara duktig och plugga, men nää, det va ju jobbigt så jag satte mig och kollade på teve, haha.. Så det jag skulle pluggat igår får jag göra nu istället, vilket är en engelska inlämning som skulle vara inne i fredes, men eftersom vi va lediga då så ska det väl in imogon.. Sen har jag även hemkunskapsprov på onsdag och sen massa mer, men själv har man ju bara 25 dagar kvar i skolan, så man ska väl inte klaga? Dessutom är det ju både jul och födelsedag snart! Blir även mc-center idag, ska väl försöka komma lite längre på detdär moppekortet, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: