John Blund kommer snart och hälsar på

Nu har jag fått jobb! Jag ska vara kattvakt åt Benita. Vår granne, eller ja, vår grannes mamma som bor på Åland som nu är här och hälsar på och fått en kattkompis men nu ska hon åka till Åland på lördag, och våra grannar ska inte vara här under julen, för dom ska vara på Åland, och då ska jag passa katten, mata den osv, spännande..
Har även inte bestämt riktigt om jag ska vara hemma imorgon oxå, eller inte, har fortfarande feber så jag får se hur jag mår imorgon. Slänger även in lite inspiration snart, jag och min kusins tjej Sara ska snart tattuera oss, och jag är toksäker på vad jag ska ha! Men det får ni inte veta ännu, kan berätta att ni ser tattueringen på en av bilderna i nästa inlägg, men avslöjar inte vilken, ihih. Nu ska jag snart sova och sen kolla lite på scrubs, godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: