Jul hos Mange

ALLA MÅSTE HÖRA! Och har ni redan hört den, HÖR IGEN! Kan ju inte påstå att den va jättedålig?!
Mange Makers – Jul hos Mange

Va ju hos doktorn imorse, gick väl bra. Har tvättat håret en gång när jag kom hem och jag hade 32 elektroner på huet och dom satt med nåt jävla gegg som fortfarande sitter kvar, så måste duscha igen, men jag måste även plugga, åååh, tiden räcker ju inte till.. Har även fixat crazy day-outfiten, blir perfa, och sen gick jag, mamma och mormor lite på stan och fick med både det ena och det andra hem, kanske kommer en liten bild sen.
När jag kom hem från stan så gick jag och la mig i några timmar och sen gick jag upp till församlingshemmet där det va konfaträff. Jag, Sean, Matilda och Lina ska vara konfaledare på lägret som ska ha i februari/mars eller nåt typ. Så fick pizza, lekte lekar och hade allmänt trevligt med dom 97orna som ska konfirmera sig.
Imorgon blir det troligtvis in till Laholm och sola lite med Sean, sen på kvällen blir det träning inför cupen på lördag, TAGGA!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: