Pissblöta, men fortfarande ett leende på munnen


Matilda sitter just nu i min säng och spelar wordfeud med sin kusin, och jag gillar inte att säga det, men Matilda verkar leda med iaf några poäng, haha..
Jag, Matilda och Venett gick hem från Amanda som bor lite utanför Knäred, närmare bestämt 2kilometer, vilket va tillräckligt för att vi skulle bli dyngsura och alldelles pissblöta när vi gick hem och det regnade och vi hade motvind, men hem kom vi!
Men aja, Matilda hade med sin kamera till Amanda där vi ju va med lite folk, så jag laddar nog upp lite bilder imorgon. Imorgon är det ju även julskyltning och jag får väl börja med att hålla Linn sällskap i studion, sen glider jag nog upp till resten av julskyltningen med lite fint folk! Jag kan faktiskt säga att jag trivs väldigt bra med mitt liv och min omgivning just nu!
Och på måndag ska jag till Ullared med Linn och Sara, försöker även få med Matilda nu, men hon tycker att våra timmar är lite förlånga på det bygget, haha! Men lixom, man hinner ju inte med mycket på 5 timmar?!
Jaja, nu ska jag oxå ta och lägga mig i sängen, sen slår vi på en bra rulle. Something borrowed.
Postat av: Sofie

Vad önskar du dej i julklapp? Kram :D

2011-11-27, 13:02:35 - URL: http://shaakeit.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv: jaja, dinken ja! Vi missade våran öppningsdag...

2011-11-27, 13:36:19 - URL: http://myonlydirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: