Scrubs och cola, mitt livselixir ♥



Ja, ni förstår kanske min humor när ni ser denna bilden. Tyckte den va så klockreeeen! Sitter och kollar Scrubs, är på 8:e sesongen, haha.
Sitter även och dricker cola, fick såna flaskor när man köpte cola på konsum. Det är nog det bästa med julen!
Duschade innan(2 timmar sen) och ska föna mitt hår nu, haha yeees.
Ska till Amanda ikväll och umgås med fina vänner och bekanta, blir trevligt! Så nu ska jag som sagt föna mitt går, sminka mig och byta om, sen drar jag vidare!
Postat av: Amanda

sv: hniwhihihi bra! För alla bara skrattar åt mig......... och ba HAHAHAHHAHAH töntig du är men do snel flik flieisia

2011-11-26, 18:48:18 - URL: http://myonlydirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: