Torsdag och fortfarande sjuk


Fin bild från crazy day förra året!
Känner att jag måste göra nåt för att vli frisk nu! Tog ett lååååångt vaaaaarmt bad innan, har snart kollat på 6 sesonger av scrubs och nu kom jag precis på att jag har so-prov på måndag, men vi har studiedag på måndag och tisdag, och onsdag ska jag in till sjukhuset och göra sovtest, dom ska väl se hur min hjärna arbetar, eller nåt.. Och sen skulle jag även ta nya röntgenbilder på ryggen för dom jag tog i tisdags räckte tydligen inte..
På lördag åker Benita hem till åland så kommer dom in här och äter på fredag. Sen fredan nästa vecka så är det crazy day i skolan, och jag och ida har den ultimata grejen, kommer bli asbra! ;) Nu ska jag till konsum, så jag kommer utanför dörren mer än 30 sekunder för att hämta posten.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: