Ullared och nu måste man plugga


Bara för att visa exakt hur mysigt jag har! Haha.
Yeees, nu har man äntligen kommit hem från en 7 timmars runda i Ullared, helt lyckad!Köpte troligtvis inget onödigt, säger jag nu iaf.. Haha! Fick iaf alla mina julklappar färdiga och sen ska jag bara börja slå in dom, det är ju en annan femma. Just nu sitter jag helt ensam med massa tända ljus, cola och en kaka, ska även försöka börja plugga lite oxå, har prov om USA på torsdag, och har inte öppnat boken, känner mig väldigt duktig! Är ju ledig idag och imorgon och imorgon ska jag troligtvis träna, får se vad min fot vill.. Från och med 23.00 imorgon får jag inte sova, dricka cola kaffe osv, och klockan 07.00 ska jag vara inne hos doktorn och sova, iaf 1 timme, sömntest, och sen ska jag ta nya röntgenbilder, dom andra räckte tydligen inte, och det kunde dom inte komma på lite tidigare?.. Jaja, men det blir nog bra med skridskor bara det blir is, eller nåt..
Nästa inlägg bliiiiir: Bilder sen lördags, och det blir många bilder, enjoy!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: