Sköna bilder sen i söndags

















Bilderna är tagna med Matildas kamera :)
Bjuder på lite bilder från fotbollsavslutningen i söndags, orkade inte göra det i söndags, så ja, varför inte nu? Bättre sent än aldrig!
Va inte i skolan i måndes, feber och allmänt förkyld, och i tisdes så röntgade jag ryggen, och orkade egentligen inte gå till skolan men gick dit och hade två lektioner, sen hjälpe jag och Matilda vår musiklärare Håkan att fixa lite med den nya musiksalen sen tränade vi fotboll mot småkillarna. Vettifan vad som hände, men nåt med ledbandet i min fot gick snett så va hos doktorn med den idag eftersom jag ändå va hemma med feber och förkylning.. Blir nog hemma imorgon oxå, har bara gympa och so, och imed jag inte kan vara med på gympan så har jag bara so, alltså typ 1 timme i skolan när man ändå har feber är nog inte så lockande..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: