18april2012

Började dagen med 40 minuter nationella hörförståelse i Engelska, sen en halvtimmes rast och efter det fortsatte vi med ungefär en timmes läsförståelse. Gick väl ganska bra, men kunde nog gått bättre..
Well, well. Vi åt en matbit och sen hade vi slöjd, då fick vi lite fika uppe på dagiset där vi lämnade massa utklädningskläder som vi har ägnat nästan hela nian åt att sy, åååh vad glada dom blev, så söta! Jag och Astrid gick runt och provade alla deras små leksaker och funderade på om vi verkligen hade varit så små och söta?! Och ja, det verkar ju självklart så, haha.
Ah, efter det blev det musik på elevensval och där rockade jag loss med basen och sen var denna skoldagen slut. Mormor hämtade mig i skolan och vi åkte till hennes syster och hennes man i Genevad där han masserade mig lite och vi vet inte om det är ischiasneven eller en kotförflyttning, eller vad han sa. Typ att ena sidan av kroppen inte har växt klart, eller nåt?! Ont som fan gör det iaf fortfarande, men tänker man på barnen i afrika så är väl detta bara en piece of cake. Väl hemma så tog jag en fralla och la mig sen på soffan och degade i nån timme och fick sen ett litet ryck och städade hela mitt rum. Det glänser! Och vill nu veta en sak?! Jag har damsugit under min säng för första gången detta året! Amazing eller?! Haha.. Bara för att man är så stolt över sig själv så ska ni snart få se lite före och efter bilder! Yeeeeah.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: