6 timmar jobb, och jag är fan astrött!!

Fast juste, vi jobbade ju bara fem, kanske fyra och en halv timme eftersom vi fikade lite, och sen åt vi, så hehe.. Men är ändå så otroligt trött. Men det är najs!! Så efter allt slit så körde jag och Matilda till Laholm och solade och sen fikade vi lite innan vi körde hem, myyyys. Och väl hemma så drack jag en kopp te, men spillde ut nästan halva koppen över mig, ååårh, jävla klant eller?! Haahahahahah.. Men japp, ska iaf försöka hitta på nåt skit kanske, eller bara va liksom, astrött och ska nog köra till konsum snart och sen kanske även duscha, även fast man inte ska göra det förrens 24 timmar efter man solat, men får se.. :) Och imorgon fyller min älskling Felix år, dit och gratta han då!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: