ANTdag

Alkohol-Narkotika-Tobak. Temadag i skolan, fett chill asså. Började med att snacka med polisen och kolla på nån film, sen drack jag två koppar kaffe, sen kollade vi på en annan film, efter det åt vi lite mat. Drack sen en kopp kaffe, hade värderingsövningar och drack sen en till kopp kaffe innan det var föreläsning med en kille som va där förra året oxå. Fett cool snubbe asså, går inte att beskriva, men man lyssnar verkligen på vad han säger, asskön verkligen!
När jag väl va hemma så sov jag till ungefär klockan 6 och sen körde jag och mamma till konsum och nu har jag nästan precis ätit. Okej, en timme sen, men ändå..
Så ja, vi sammanfattar väl dagen med tre ord: Awesome, kaffe, sömn.
Imorgon kör jag och Astrid till Genevad, där Idas syster ska fixa våra naglar. Hon tar 100kr och gör det mest för hon ska lära sig och vill ha lite försökskaniner, awesome för min del som biter sönder mina egna naglar och även börjar på köttet ibland, inte jättebra kanske..
Höööööörs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: