Fredag

Tjeeeeena. Vaknade lite sent idag, eller nä, men orkade mer eller mindre inte bry mig om att gå upp, men hann ändå med bussen och hann dessutom slänga i mig en liten smoothie innan jag stack. Väl i skolan hade jag friendsmöte och därför slapp jag matten, efter det blev det frukost i skolan och satt och snackade lite med Ebba. Skolan har nämnligen väldigt bra stoooora fönster med stoooora fönsterkarmar att sitta i, perfekt! Bild stod sen på schemat och jag har nu ett vg i betyg där, och visar jag lite bättre denna tiden som är kvar så blir det ett mvg för min del, wiho. Maten va samma som igår, i stort sätt iaf, inte gott med massa torra rester och speciellt inte med mackaroner UTAN ketchup?! Hade sen en timmes svenska följt av en timmes engelska som sedan resulterade att jag slutade vid tio i två, men bussjävlen gick ju inte förrens vid tre så stod nästan på samma ställe i mer än en timme och roade mig med att sitta på skåp, som lärare snabbt kom och sa att man inte fick, sen lekte jag och amanda blubbfisk, vilket va långtråkigt. Efter ett var en minut lika länge som en timme och efter några år kom bussen. Gick och la mig direkt när jag kom hem och vaknade vid sju av att mamma sa att det va mat, som jag nu har ätit och är därför mätt och belåten!
Ikväll blir det lite myskväll hos Sean med bland annat Amanda, Astrid och kanske några fler, sånt vi märker.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: