Jo, och bloggtröttheten fortsatte..

Tjoooollahopp. Har ju inte bloggat sen.. sist.. och det är väl så det är. Lov nu ju, och då kaaaanske jag kan blogga oftare, men mest troligt inte? Hehe, men nä, får försöka. Har även fått jobb på skolan, haha. Ska hjälpa till och flytta in i nya bygget och sånt, så askul, hehe. Sp 500 spänn för två dagar. Så jag och Matilda kör vid halv åtta imorgon för att jobba från åtta till två, och samma på tisdag. Och imorgon ska jag och Venett troligtvis sola, asnajs.
I fredes va det fest i Genevad och jag måste bara tacka alla för en awesome kväll!!
Sitter hos Sean och ska kolla på big brother med Matilda senare, men vi bara chillar sålänge, hehe..
Men vi hörs väl, nästa gång, haha.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: