Sjukt trött men otroligt duktig tjej


Duktig tjej har varit ute och sprungit i lite mer än en timme med Amanda. Typ den rundan jag visade tidigare, plus att vi körde lite intervaller och även 100 situps nere på lagavallen när det regnade som mest, då kände man sig duktig! Sen när man väl va hemma och skulle ställa sig i duschen så kände man sig riktigt duktig. Och nu har jag och mamma precis varit på konsum och köpt bär så har gjort smoothie och fixat lite apelsinbitar, asgott ju.
Sen blir det lite mat om en stund och jag skulle nog även behöva städa mitt rum, asså bokstavligen bombnedslag här!! Ni kan få se före och efterbilder sen, om jag orkar städa idag. Kommer knappt in på mitt rum, hahah..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: