Toaletter för 3000 pers, så nu skiter alla ikapp!

Tja. Vaknade hos Felix och har sovit sjukt bra hela natten. Vi började med att dricka en kopp kaffe och satte oss sedan på bussen mot skolan. Hade lite gympa som jag inte va med på eftersom jag hade glömt kläder, men min lärare sa att jag hade väldigt bra chans att höja mina betyg eftersom jag varit med varje gång jag varit där! Och sen hade vi lite so, dock jävligt chill då vi knappt sa bu eller bä. På musiken därefter rockade jag sönder på trummorna och tackade sedan för mig och åt lite av kökets meny som bestod utav rester från igår och förrförra veckan, typ. Hade sen extra lång rast eftersom vi egentligen hade so igen i typ 20 minuter men Bosse skulle till doktorn då han va döv på ena örat, den enes död är den andres bröd, eller vad det är man säger?! Så under vår extra långa rast passade vi på att spela fia-med-kuff och även lite kort, efter alla mina vinster gick jag till slöjden och började skissa på ett linne som kommer bli fett snyggt, hoppas jag, hehe. Sen rockade vi loss lite igen på elevensval då jag har musik. Awesome dag som jag inte kan klaga det minsta på!!
Och att skolan dessutom har minst 50 toaletter är ju najs. Som Bosse sa igår, -det är som toaletter till 3000 pers. Fast så är vi ju bara 300, men det är ju alltid nånting att lägga domdär 85 miljonerna på som dom har byggt om och en ny skola för. Heja Laholms kommun!! Nä..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: