Trött och skadad

Hej. Efter att Venett fixade mina ögonbryn så sprang jag några kilometer med Amanda, Sean och Venett och gjorde ungefär 100 situps under hela springturen. När jag kom hem tog jag ett varmt bad och sen bjussade mamma på en kebabrulle och jag kände att jag kunde käka den med gott samvete.  Jag är en aning sliten nu, har jävligt ont i min höft och känner att ryggen inte mår så bra. Ska verkligen inte va med på gympan imorgon och göra saken ännu värre, det får vi vänta med! Har även märkt att jag har gått ner ungefär 6 kilo på min diet och träning. Och det blir bara bättre när typ alla, och mest Felix kommer fram och säger hela tiden att jag har blivit jättesmal, haha. Självklart vill man inget annat än att fortsätta och det gör saken bara såååå mycket roligare. Idag när jag sprang så kände jag ingen smärta, inte från början, men sen kom den rejält och då gick det knappt att gå normalt, inte okej..
Men nu ska jag snacka skype med lite polare, sen försöka sova lite i tid eftersom jag är grymt trött, så vi hörs! Haaaaij :)
Funderar på att lägga upp lite tips, insperation eller liknande och ska nog göra det snart.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: