5 augusti 2012 - pappa, 40år. Tindra, 5år.


Med farmor och farfar på besök och grillspett och potatissallad i magen började det spöregna och vi drack en kopp kaffe. Sen begav vi oss upp till kyrkogården och pappas grav för att sätta lite blommor och sådär. När farmor och farfar hade åkt så hängde jag upp min spegel som jag köpte i när jag och Lennart va i Hishult och runt där och tittade lite på loppisar och sånt. Grymt nöjd med den faktiskt!! Och ja, sen är där ju en bild på bordet jag fick i fredes, haha, intressant ja, väldigt, hahah. Så ja, två nya grejer till rummet och i veckan ska jag och Matilda bo i hennes kusiners hus, för dom är på Öland, så det är ganska najs! Ska väl hjälpa morfar lite med huset imorgon och sen kommer Matilda så ska jag hjälpa henne att beställa några bilder. Och påtala om det så kommer nog mina bilder imorgon förhoppningsvis, beställde i onsdes, så ja, dom kommer nog imorgon. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: