Äntligen sommar


Jag och världens finaste och mest saknade barndomsvän! ♥
Lördagen spenderades i sydligare breddgrader, i Lund. Vi fikade lite och kollade i några affärer innan det va dags för bröllop i Lunds domkyrka. Shiiiiit vad stor den är, sjukt mäktig! Efter bröllopet va det fotografering och sen hemfärd. När jag väl va hemma så hade vi en altandörr och ett nytt fönster i köket. Sen blev det grillspett hos grannarna, och va där hela kvällen.
Igår målade vi, och sen körde jag till Ida och umgicks med henne, soooom jag har saknat henne!!
Och en annan jag även saknar är Venett, som faktiskt borde komma hem ganska snart, typ nu!!! Men hon kommer natten till onsdag, så bättre ä inget. Ska nog hem till henne på onsdag och sen börjar skolan på torsdag, asså whaaaat?! Redan?! Och det är ju först nu det har blivit fint väder, först nu!!
Nä, nu får man väl gå ut och göra nån nytta, för nu ska fodret upp och sen är det väl typ mer eller mindre bara målning och gavlarna kvar innan det är klart, sköööönt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: