Byggare Bob

Har väl kännt mig lite som Byggare Bob under dagen. Har fixat upp bräder på gavlarna och även foder på några väggar. Mormor kom vid tre och bjöd på mat: kött, potatis och sås. Sen har man övervunnit sin höjdskräck, mer eller mindre iaf. Stått på en byggställning och byggt hela dagen, först bara precis under fönstret på andra våningen, men sen oxå typ över fönstret på andra våningen. Morfar har sagt att han ska lära mig allt han kan och när jag står med huvudet över taket så tror jag han har lyckats ganska bra trots allt! Tänkte lägga in lite bilder från dagen men orkar fakiskt inte, hehe.. Är helt slut och har precis duschat.
Sitter nu och äter popcorn, dricker cola och tänker snart börja pimpa min jeansjacka. Tänker lägga in bilder sen så ni får se, kommer bli fett!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: