Dålig uppdatering

Vet inte varför uppdateringen har varit dålig på sista tiden, kanske pågrund av skolan? Fast den har ju inte bröjat på riktigt ännu, så kan nog inte skylla på det riktigt. Men i torsdags så samlades vi i typ en aula och dom ropade upp klassen så fick man gå med till klassrummet. Kan ju inte ljuga och säg att jag älskade min klass det första jag gjorde.. För när man märkte att typ hälften redan skulle gått i tvåan-trean eller nåt så blev man väl mindre pepp, asså endel verkade lite borta typ.. Efter vi slutade vid typ 11 så tog jag och Venett bussen till Eurostop, hittade ett linne på h&m för 30:- på rean och fyndade självklart! Det blev en cheesbugare på donken innan bussen gick till Knäred. Väl hemma så somnade jag, trött som fan och jag väntar bara på hur det kommer va när jag slutar 4 och är hemma halv 6, hur trött är man då egentligen?!
Fredagen bevisade att ordspråket: 'döm inte hunden efter håret', eller vad det heter, stämde ganska bra. Efter en runda speeddating med klassen och lite namnlekar så kan jag inte annat än tycka om den, mer eller mindre.. Finns väl alltid folk man inte klarar av, men vi får väl se hur det blir efter ett tag. Men dessa tre åren kommer bli awesome!
Efter skolan tog jag bussen till Linn och vi åt mackor och drack te. Somnade och vaknade av att mamma ringer på dörren, hon skulle köpa färg till huset, och vi skulle lite senare köra till Bolmen för fotografering i solnedgången. En pizza på det och sen avslutade vi kvällen med god sömn.
I lördags vaknade jag vid halv elva och vid tolv stod jag och Matilda nere i kiosken på Lagavallen. Vid två rullade vi därifrån på moppen och på kvällen åt jag pizza med grannarna. Eftersom det va tropisk värme inatt så satt vi ute länge och jag tror inte jag gick hem förens klockan närmade sig 2. Vaknade för nån timme sen och har typ precis ätit frukost.
Får se vad dagen har att bjuda på, men troligtvis ska jag picknicka med Matilda.
Långt inlägg, men det blir nog bra. Hejdååååååååååå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: