Fifa-kväll. Fifan va bra!

Fifa-kväll igår hos Matilda. Kollade sen även typ alla Fast&Furious filmerna, eller ja, dock inte femman, men alla andra. Sjukt bra!! Inte sett dom innan och varit jävligt emot dom, men det tar jag tillbaka nu! Men ja, vi vaknade väl i middes och gjorde köttbullar, schnitzel och makaroner till frukost/middag. Körde ner mot Knäred vid halv 6 och upptäckte att min morfar har börjat på att fixa vårat hus. Asså renovera utsidan, typ ah, ska ta före och efter-bilder så fattar nu säkert. Dock tar det ju ett tag, nån vecka eller så, men skönt att det äntligen påbörjas!
Kvällen har spenderats hos grannarna. Camilla och hennes mamma, Benita, från Åland åker till Mallorca imorgon, en vecka med sol och bad, lyx eller?! Inte alls avundsjuk eller så..
Ska glo film, sen blir det att sova. Om jag känner min morfar rätt så ska det väl upp och börja spikas och borras i väggarna vid 6 på morgonen?.. Sånt vi lär se, sånt vi lär se.. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: