Ingen sovmorgon trots att det är sommarlov

Vaknade igår och gick typ direkt ut och hjälpte morfar, med huset. Sen kom mormor vid två med middag, och sen målade jag lite. Linus kom och vi stod och snackade och sen vid halv fyra rusade jag in och duschade för jag hade lovat Matilda att hänga med till hennes blivande skola, Kattegatt. Efter att vi hade snackat med hennes blivande mentorer och lite sånt så åt vi en kebabtallrik och sen sov hon hos mig. Sista natten innan det är natten till verkligheten. Sista natten man kan va vaken länge utan att få ångest dan efter för att man skulle sovit tidigare. Sista natten man kan sova länge..
Imorse åt vi frukost, eller ja, vid halv 1 typ, och sen hjälpte jag morfar sätta upp typ två bräder och sen kom Isac, så nu ska jag och MAtilda snart till Venett, vår saknade kompiiiiis.
Lägger in bilder senare på jeansjackan som är färdigpimpad, wiiii. HEJDÅ.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: