Lite uppdatering för några dagar

I fredes körde jag och mamma till Gränsbygden och kollade lite, sen även till Kornhult och vidare till Hishult. Efter att ha letat efter ett bord överallt så finns det i Hishult. En vi känner har köpt ett stort hus, en gammal Ica-affär från typ 1700-talet, kanske inte, men nästan, och DÄR fanns ett sånt bord jag ville ha, ett exakt sånt. Ville helst haft svart, men fanns bara vitt, men det va ändå exakt ett sånt bord, haha. Utanför va det lite loppis med grejerna som fanns i den gamla affären och även hans bror stod där med sin husbil och sålde lite grejer. Av han köpte jag världens finaste jeansjacka. Dock helt vanlig, lite stor för mig, men fett snygg! Sen blev det grilla med grannen, (eftersom camilla och hennes mamma åkte till Mallorca i fredes) och lite kortspel och sånt mysigt. Igår vaknade jag vid halv tio och duschade, fixade mig och åt en macka, sen begav jag och Linn oss till Jönköping på bröllop, speciellt om man säger så, vet inte riktigt om ni ska ta det positivt.. Men det va väl okej. Eller nåt, haha, lite underligt folk kanske? Vem vet, men hem kom vi iaf, och det va väl vid elva eller nåt, och då satt mamma hos grannen och där hamnade även jag en stund innan vi gick hem och la oss, trött som jag va så somnade jag nästan direkt. Imorse vaknade jag av att morfar började bygga vid halv tio-tio eller nåt, gick upp och åt frukost och nu, en timme senare, sitter jag här och ugglar. Ska även till Hishult idag med, med Lennart(grannen), för han som hade köpt den där gamla affären har även blomsteraffären som nu ska läggas ner och därför är allt 50% billigare. Och sen kommer farmor och farfar på mat, för pappa fyller 40 idag, eller asså skulle ha fyllt.. Och min lilla bäbis, Tindra fyller fem idag, dock är hon hund och är väl äldre än mamma i hundår, men jag har iaf stått ut med henne i 5 år, och det blir troligtvis mååånga fler! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: