Regnig måndag


Igårkväll låg jag bara och kollade film, och inatt, vid kanske 1-2 så behövde jag gå på toa, men det va ju mörkt.. Så jag skrev till Matilda på facebook att ringa mig, när jag svarar och hon frågar vad det är så säger jag att jag behövde gå på toa men att det va mörkt, hahah.. Hon knäckte sig och när jag väl hade varit på toa så somnade jag ganska fort. Vaknade imorse vid 10-11 och kollade film till typ 12 då jag tyckte att jag hörde hennes röst där nere och jag smsade henne: ''Är du i mitt hus?'' Dock inget svar, men en Matilda kom upp till mitt rum och vi beställde bilder till henne och sen gick vi till Konsum och handlade lite för kommande vecka i huset. Där vi nu dessutom befinner oss. Och vi har precis ätit frukost, typ, det blev vad som visas på bilden, flingor och sådär, haha. Kvällen kommer bli chill, troligtvis bada bubbelbad, hihi, sen bara slappa, och njuta av det sista på sommarlovet! Imorgon ska jag jobba några timmar och sen blir det att vi kör till Kornhult, på bilbingo, haha, men moppen!! Fint ska det va. Hörs senare!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: