Vår måndagkväll


Igår gjorde vi romantisk middag för två: makaroner och falukorv. Efter maten badade vi bubbelbad och sen tjockade vi oss framför tv:n med chips, popcorn och läsk. Somnade ganksa tidigt ändå och vaknade imorse för jag och Louise skulle jobba, städa församlingshemmet, så vi va där vid halv tio, till typ fyra. Kom hem då och hjälpe morfar klä huset lite. Sen duschade jag, dock gjorde jag det ute, för det spöregnade, åskade och blixtrade. Trodde fan jag skulle skita på mig, hatar liksom sånt.. Men iaf, efter duschen så gick jag till Matilda(eller asså huset) och vi gick nästan direkt till Konsum och inhandlade lite onyttigt för att ha ikväll. Nu står vi och gör mat, lite finare blev det idag, pommes och hamburgare, med sås, haha! Hörs senare om vi inte eldar ner huset..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: