Dan före dopparedan

Efter en frukost med Matilda och sen en lång dusch så åkte jag till min pojkvän. Vi åkte till Maxi och köpte julklappar, åt på donken och sen bakade vi även pepparkakor. När vi hade smakat våra, inte helt misslyckade, pepparkakor så umgicks vi lite med hans föräldrar, lite mysigt sådär en lördagkväll. Imorse fick jag frukost på sängen, omelett och fralla av min fina pojke och sen har vi bara degat hela dagen.Vi klädde dock även julgranen, och resultatet blev otroligt bra!
Nu är jag hemma igen, och idag är det ju faktiskt dan före dopparedan. Vilket ju då faktiskt betyder att det är dopparedagen imorgon, ni vet, själva julafton och sådär. Så sitter och funderar på när jag ska ta och slå in mina julklappar, men det väntar jag nog lite med, haha.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: