En dag i taget, och imorgon har jag en reeeedig jävla träningsvärk.

Yeeees, jag har inte bloggat på nån dag, men nu gör jag! I tisdags orkade jag faktiskt bara inte och igår hann jag inte, för följde med Venett till Anna för att fixa hennes naglar.
Idag åkte jag till skolan och hade gympa och matte. Slutade vid elva och åkte direkt till Laholm och simmade med Linn. Efter 40längder, asså 1km, så begav vi oss hem till henne och åt kycklingsallad. Åkte hem och sen dess har jag inte gjort mycket..
Börjar elva imorgon så ska först in till Laholm och ta den sista Gardasil-sprutan.
Jooo, och dethär med simningen: Jag och Linn ska simma två gånger i veckan nu, och idag va ju då början. Känner hur träningsvärken sakta smyger sig fram och den kommer slå till riiiiiktigt hårt imorgon!
Och på tala om imorgon så blir det julmys med Matilda och hennes kusiner som vi brukar passa, baka pepparkaker, lussekatter och byga pepparkakshus!
Skriver säkert mer snart, så hörs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: