Glad tjej!

Efter skolan åkte jag med Venett och hennes mamma och pappa till en skoaffär för att se om hon kunde hitta några skor, dock gjorde hon inte det så vi åkte hem direkt. Väl hemma tryckte jag ner näsan i postlådan och fann med glädje ett paket som va till mig! Ett av mina tre skal jag beställt på Ebay. De skulle kommit i onsdes-fredes men vad gör det att det kom idag? Hellre det än inte alls! Hehe. Dem andra två får ni se när dem kommer. Och jag kan verkligen rekomendera er att beställa skal och sånt där, oftast gratis frakt, om inte så typ bara 10:-. Så mina tre skal, plus plast till skärmen som följer med till ena skalet, blev 150:-, och då är frakten inräknad. Perfekt! Och tänk er då när man köper i affärer? Billigare än Ullared!! Dessutom finns det ju inte skal till min mobil i affärer så detta är ett kap!! Så nu längtar jag bara efter dem andra två sen är jag glad som ett barn på julafton!
Ska nu ta en kopp o'boy(idag med), och skriva ett arbete om miljöansvar som jag ju faktiskt inte gjorde igår.. Tjooo.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: