Goddag!

Blev som sagt ingen skola igår utan istället begravning. Efteråt körde jag, Linus och Linn till Teboden och fikade och sen till gränsbygden och kollade lite. På kvällen bakade jag ungefär 160 knäck och 80 ischoklad.
Imorse åkte jag till skolan och vi började typ halv 10, hade lekar med tvåorna och treorna och sen blev det lite julavslutning.Så nu är det äntligen jullov!!! Och det va väldigt efterlängtat.
Ikväll ska vi in till grannarna, ska bjuda dom på 80 knäck och 40 ischoklad som dom kan ta med sig till Åland imorgon när dom åker.
Och ja, har bytat header, får va den sålänge tills jag fixat ny då den andra höstiga kanske inte passade så bra när det är 5- och 2dm snö? Hehe.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: