Lite julklappar till mig själv

1. Vita kuddar från Jysk: 50:-/st
2. Liten svart hylla med fyra glas till värmeljus fårn Jysk: 50:-
3. Dubbelring med kors från Ur&Penn, tidigare 79:-, nu: 39,5:-
4. Skjortklänning från H&M, tidigare 249:-, nu: 100:-
5. Dipdye jeans med dragkedja längst ner från H&M, tidigare 249:-. nu: 100:-
6. Blus med spets från H&M, tidigare 249:-, nu: 100:-
7. Big bauta donut, den man ser lite bredvid är min gamla och väldigt liten hehe, från Ur&Penn, tidigare 59,9:-, nu 29,5:-

Efter lite läkarbesök och lite sånt så stack vi ner till stan bara för att jag skulle köpa en väääligt stor donut, men det va ju halv priset på alla smycken så man fick ju passa på att köpa en ring oxå!! Sen begav vi oss till Jysk, Jula, och sen även Eurostop där vi fyndade lite på H&M och sådär.
Innan vi körde hem käkade vi lite på Donken som vanligt och sen hade man ju matkoma hela vägen hem..
Nu sitter jag här i min nya blus, med min nya ring och en gullig Matilda som jag snart ska sticka iväg på beskarunda med. Med henne, hennes kusiner och deras mamma, haha.
Och till er som inte vet vad beskarunda är?! Googla det eller nåt. Haha.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: