Man mår bra av nya kläder, eller hur?!

Fick ju byxorna av min fina pojkvän. Sen även typ deo, bodylotion och duschcreme och även ett biopresentkort som vi dock använde i tisdags, det fick jag av hans underbara föräldrar.
Och den underbara nitringen?! Den fick jag i julklapp av min söta Venett igår.
Och ah, fynden då ja:
Beige kofta/cardigan, Gina Tricot: 199:-, 99:-
Leopardklänning, Gina Tricot: 199:-, 49:-
Svart tröja, Gina Tricot: 199:-, 99:-
Vinröd tröja, Gina Tricot: 199:-, 99:-
Vit halsduk, Gina Tricot: 149:-, 74,5:-
Blå t-shirt, Carlings: 199:-, 99,5:-
Ring, Indiska: 79:-, 39:-
Armband, Kicks: 119:-, 35,7:-
 
Köpte även ett puder på Kicks jag glömde ta kort på, dock ingen rea på det. Men det och armbandet betalade jag 15:- för då jag hade presentkort på 150:-. Och på Gina blev det 346:-, men betalade 146:- då jag hade presentkort även där på 200:-.
Så jag är vääädligt nöjd med mina inköp då allt egentligen typ skulle blivit dubbelt så dyrt, men icke! That's why I love mellandagsrean!Hahah..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: