Nämen oj

Svchääääna vilken dålig uppdatering dessa senaste dagarna.. Har faktiskt haft fullt upp både i skolan och sådär. Men nu är jag tillbaka, och kan bara säga en sak: DET ÄR ÄNTLIGEN HELG! Och kan ni seriöst fatta att det bara är typ en vecka kvar till julafton, vilket resulterar typ två veckor till min födelsedag, amazing!!
Och ja, en helt vanlig fredag då man tros vara ute och festa, umgås med kompisar eller iaf göra nånting så sitter jag som ett fån, lyssnar på Musikhjälpen och inspireras och tar in. Jag och Carro har en plan, detta kommer bli bra, det lovar jag, bara Svenska folket stöttar oss så kommer detta bli riktigt bra!
Men ah, är typ en månad kvar, men tiden går fort när man har roligt, ni ser, det är ju snart julafton somsagt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: