Såna där snöbilder


Dom sista äpplena, julbock, en stol, julpynt och istappar.
Hade sovmorgon imorse, men fick extra lång sovmorgon eftersom jag hade migrän och va tvungen att va hemma så mamma fick köra mig till skolan, så började vid 12. Började på ett arbete om Dalsland, hade matte och rektorn och läraren pratade med klassen, eller ah, oss tio som va där.. Har heeeelt tappat suget efter att ha misslyckats på tre prov på raden och ett antal många konflikter osv med läraren, och nu även rektorn då ja..
När jag väl hade fått gå från matten åkte jag in till stan och träffade Matilda. Hittade julklappar till min pojkvän, så får väl se om det blir bra!
Hemma vid sju och va hungrig som en idiot, åt spagetti och köttfärssås och drack sen varm o'boy innan jag gick ut och förevigade snön och även dom sista fyra äpplena i grannens träd! Hehe.
Efter en kopp kaffe hos grannarna sitter jag nu i sängen och ska sova, så godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: