Alla♥dag


Godmorgon. Eller godmiddag? Bestämde mig för att stanna hemma även idag, vill inget hellre än att bli frisk nu, detta suger ganska hårt faktiskt.. Men bara för man är sjuk så kan man ju inte ligga i sängen och sova hela dagen. Eller jo, det kan man ju faktiskt, och det tänkte jag göra egentligen, men fick nåt ryck och har fixat upp lite tavlor och sånt. Ska snart ta med mig datan ner och kolla lite på tv. Och va snäll mot Tindra och gå en liten runda med henne. Ska nog även ta en kopp te sen, eller kaffe? Hrm.. Det blir dagens fundering!!
Och tystnaden uppstod ju lite smått igår när Sean sa att jag MÅSTE komma till skolan idag bara för det är alla hjärtansdag och dom skulle kolla på en film med sexställningar.. Haha?! Hoppas hon tyckte filmen va bra.. ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: