Bildbomb men ändå stilrent

Tjenixen. Fy, jag är så otroligt träningssugen och så fort min feber försvinner så ska jag springa nån kilometer. Förhoppningsvis imorgon. Va hemma från skolan idag ändå, asont i öronen och hör ingenting, wiho. Och med typ 38.5 i feber så kände jag mig inte jättepigg på att gå i skolan, vem skulle va det liksom? Vaknade vid halv tolv och åt nån macka och kollade lite på tv. Gick upp och la mig i sängen igen och kollade på Top Model Sverige. Nu är det snart mat och jag har suttit och fixat min blogg en stund nu, bildbomb till header, men ändå stilrent. Ganska nöjd nu.
Ska fixa lite plugg sen efter maten och sen när det är klart så är det nog ganska lagom att gå och lägga sig. Nationella imorgon oxå ju, 3 timmar. Hörs senare, i promise.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: