Chill skoldag, ochill mycket plugg hemma..

Tjena mors! 20 minuter på crosstrainern och 100 sit ups, inte illa för att vara mig.. Tog en dusch och satte mig vid datan. Här har jag nu suttit i närmare en timme och tänkte faktiskt krypa ner under täcket och få lite sömn. Imorgon är det ju fredag, slutar vid två och även imorgon blir det träning, som vanligt! Har funderat på att lägga upp ett trningsschema för att bli mer ''motiverad'' som alla säger att man blir om man har nåt att följa. Själv har jag provat det och det slutar alltid med att jag inte ''känner för att göra'' det som står på schemat en dag och sen skiter allting sig. Och därför kör jag bara på mitt egna sätt. Och gör det jag själv vill. Och det brukar oftast funka bäst. Så nu tackar jag för mig. Godnatt!
Postat av: frida

vilken fin blogg! :) bloggat länge?

2012-02-03, 17:12:12 - URL: http://fridalejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: